Нанесення Логотипа і брендування спецодягу
Впізнаваність компанії серед клієнтів і замовників. Нанесений на робочий одяг логотип компанії є досить недорогим способом підвищити впізнаваність організації або бренду. Іміджева складова. Співробітники, одягнені в якісний спецодяг із нанесеним логотипом компанії, виглядають більш представницько в очах клієнтів. Ідентифікація компанії. На великих будівельних або виробничих майданчиках нанесений логотип є необхідною мірою. Особливо на тих об'єктах, де одночасно працюють кілька компаній.
Сьогодні багато компаній приділяють значну увагу своєму корпоративному стилю. Сучасний спецодяг виконує не тільки захисні функції, а й несе елементи корпоративної культури, відображає філософію підприємства. Одяг із символікою, виконаний у корпоративних кольорах, швидко стає впізнаваним серед клієнтів, додатково підкреслює індивідуальність компанії і є невід’ємною частиною бренду, як його логотип. Створити єдиний стиль, зробити компанію впізнаваною — така задача корпоративного одягу.
Ми пропонуємо кілька варіантів нанесення логотипа, з урахуванням різних потреб і фінансових можливостей клієнтів.
Вишивка (виготовлення нашивок)
Вишивка — найякісніший і найдовговічніший, але дорожчий серед усіх способів персоналізації. Сучасна машинна вишивка — це складний технологічний процес, який дозволяє нанести зображення найкрасивішим та естетичним способом із усіх існуючих.
Переваги вишивки:- Зносостійкість, довговічність і збереження яскравості кольорів, адже виконується на високоякісних японських вишивальних автоматах поліефірними, віскозними або жаростійкими арамідними нитками.
- Може бути нанесена як на готовий виріб і головний убір, так і на деталі крою.
- Широка кольорова гама, можливість використання складних малюнків.
- Об’ємна фактура, дорогий і ефектний вигляд.
- Можливе виготовлення нашивок для подальшого нанесення на спецодяг.
- Вишивальні нитки стійкі до впливу світла і низьких температур.
- Вишивку можна піддавати багаторазовому пранню і хімчистці: вона надовго зберігає початковий колір і форму, не линяє.
Виготовлення вишивки проходить у кілька етапів:
- 1. Художній дигітайзинг
- промальовує заданий макет у стібках;
- виставляє необхідні нюанси для процесу вишивання — щільність ниток, кількість кольорів тощо;
- програма-редактор розраховує кількість стібків (від цього залежить вартість виготовлення);
- 2. При створенні оригінал-макета для вишивки на фінальному етапі дизайнер виставляє всі необхідні параметри, пов’язані з технологічними особливостями виробництва.
- 3. Налаштування машини для вишивки.
- 4. Підготовка тканини (виробу) і допоміжних матеріалів.
- 5. Безпосередньо процес вишивки.
За вашим оригінал-макетом дизайнер створює «програму для вишивальної машини», тобто розробляє (промальовує) його в спеціальній програмі-редакторі:
Вимоги до макета
Для вишивки вашого зображення (логотипа, картинки, напису) необхідний макет.
- 1. У графічних програмах (Corel, Illustrator, Photoshop), у будь-яких поширених форматах (JPG, CDR, TIF тощо).
- 2. Намальований на папері, на тканині, надрукований у журналі тощо (за умови чіткого зображення бажаної вишивки).
- точні розміри вишивки;
- кольори ниток;
- колір і тип виробу/тканини, на якій буде виконано нанесення;
- кількість;
- бажані строки виконання.
Догляд за вишитими виробами
- звичайне ручне прання (або машинне у делікатному режимі) при температурі до 600С;
- у центрифузі не віджимати, а ретельно прополіскувати;
- прасувати праскою з виворітного боку, бажано ще у вологому стані;
- кип’ятіння: з використанням пральних порошків, що не містять відбілюючих речовин (пероксиду, хлору) та оптичних освітлювачів.
Пропонуємо послугу пришивання виготовлених нашивок.
Точна вартість вишивки розраховується на основі наданого макета логотипа, складності вишивки та тиражу.
Кількість кольорів не впливає на вартість.
Художній дигітайзинг — «Розробка програми» | |
Текстові вишивки у стандартних шрифтах | Безкоштовно |
Шрифти у векторному форматі у кривих | Безкоштовно |
При укладенні довгострокового договору про співпрацю | Безкоштовно |
При участі в тендерах на великі тиражі | Безкоштовно |
Ексклюзивне замовлення | Типу клубної емблеми від 75 у.о., включає супровід змін в емблемі (у майбутньому безкоштовно). |
Разове замовлення | від 75 грн. |
Складне з художньої точки зору замовлення | Індивідуально, залежно від ескізу (портрет, ікона, картина тощо). |
«Пілотні» (пробні) зразки | від 30 грн. |
Вишивка | Приблизні орієнтовні ціни | ||
Замовлення = 1 штука | Замовлення від 10 штук | ||
Нагрудна планка | типу ОХОРОНА | ~ 32 грн | ~ 6 грн |
Нарукавна нашивка | Проста (текст + проста графіка) | ~ 80 грн | ~11 грн |
Більш складна або об’ємна (текст, плюс оригінальна графіка, висока щільність заповнення) | ~ 100 грн | ~19 грн | |
Нашивка (на липучці на спину або груди) | Проста | Нагрудна + 7 грн. На спину — розрахунок за обсягом. | Нагрудна + 5 грн. На спину — розрахунок за обсягом. |
Більш складна або об’ємна | Те саме | Те саме | |
Вишивка на крої — поличка | Проста | ~ 80 грн | ~8 грн |
Більш складна або об’ємна | ~ 100 грн | ||
Вишивка на крої — спина | Проста | ~ 80 грн | ~ |
Більш складна або об’ємна | ~ 100 грн | від 39 грн і більше |
Вишивка на готових виробах дорожча за нашивки — на 10–20%.
На крої дешевше, на трикотажі — дорожче
«Пілотні» (пробні) зразки за ціною 1 штуки, оплата обов’язкова, у разі продовження співпраці включається в загальну вартість замовлення.
Вишивка на кишенях готових виробів не виконується!
Оскільки вишивка прошиває тканину наскрізь, відповідно, кишені зашиваються.
Викуп макетів не практикується. Теоретично можливий, але лише у форматі .DST — міжнародний формат Tajima, який конвертується в будь-який інший формат. Макети у форматах розробки не викуповуються (містять секрети технології макетування вишитого ескізу).
Зв’яжіться з нами для отримання точнішої інформації про ціни та строки виконання замовлень! Телефон: 38 (0482)
Шовкографія (трафаретний друк)
Трафаретний друк, або шовкографія, — унікальний спосіб нанесення зображень на різні поверхні та матеріали. Такого розмаїття типів фарб, яке існує в шовкографії, немає в жодному іншому друкарському процесі.
Папір, пластик, дерево, тканина, кераміка, скло, метал — на всі ці матеріали можна нанести зображення за допомогою цієї технології. Ще одна головна перевага шовкографії — можливість друкувати малі тиражі (при друку на тканині від 10 шт.).
Різноманітність матеріалів з різними фізико-хімічними властивостями поверхні обумовила великий асортимент фарб для трафаретного друку. Існують «спінені» фарби, флуоресцентні (світяться у повній темряві), фарби зі спеціальними відбивальними властивостями, термочутливі, металовмісні тощо.
Для тканини ідеально підходять пластизольні фарби (після висихання стають на дотик як тонкий шар гуми). За бажанням зображення можна зробити рельєфним, використовуючи спеціальні добавки, а при подальшій термообробці фарба підіймається, створюючи ефект об’ємного зображення.
Цей метод друку використовується для виконання одно- та багатоколірних зображень.
Шовкографія передбачає нанесення логотипа способом прямого трафаретного друку. Цей метод ґрунтується на проникненні барвників у волокна тканини, забезпечуючи стійкість зображення в процесі експлуатації, причому сам процес не є дуже складним. Продукція, виготовлена за допомогою шовкографії, часто використовується у сфері реклами (спецодяг, футболки, фартухи, халати, чохли для меблів, накидки та багато іншого) як іміджеві або презентаційні матеріали. Саме шовкографія вважається одним із перших методів нанесення білого кольору на темні поверхні, що дозволяє отримати унікальний дизайн та оригінальний стиль. У цій сфері застосовуються різні види фарб, зокрема специфічні: світловідбивні, термочутливі та інші. Новинкою у шовкографії є ультрафіолетове лакування окремих ділянок поверхні, що додає предмету ще більшої вишуканості та унікальності.
Переваги шовкографії:- Універсальність, можливість нанесення на тканину, папір, пластик, дерево, кераміку, скло, метал.
- Зображення наноситься на виріб пластизольними фарбами виробництва США та Німеччини, стійкими до прання, вигоряння та вицвітання.
- Можливість нанесення як на крій, так і на готовий одяг.
- Найбільш технологічний та доступний за ціною вид друку.
- Можливість друку малих тиражів.
- При друку суцільної заливки + 20%.
- Якщо розмір зображення перевищує формат A4.
- При друку світлими фарбами на темних тканинах (потрібен додатковий прогон підкладки).
- При друку тонких ліній логотипа менше 1,6 мм (потрібен додатковий прогон — зміцнювальна основа).
Кількість штук | Шовкографія (трафаретний друк) | |||||
Ціна, грн |